2011. október 4., kedd

Futóverseny + hétvégi beszólások + Anya, szeretnél akkor is, ha beteg lennék???

Igaz, hogy már egy hét eltelt, de akkor is leírom, hogy Maja nagyon ügyes volt a futóversenyen. 50-60 gyerek indult egyszerre, ő lett a 17. Nagyon büszkék voltunk rá, ő is örült az eredményének, hiszen ez volt élete első komoly futóversenye.

Hétvégén Bogi kiosztott. Amikor mondtam nekik, hogy egy picit pakoljanak összébb a nappaliban (már lépni sem tudtam a Barbie-któl), Bogi kifakadt: - Azt hiszed, hogy kisajátíthatod ezt a helyiséget? Hát nem! Persze, mi csak be lennék szorítva a saját szobánkba, mi? Na, ezt nem hagyom :) :)

Tátott szájjal bámultam, majd összenevettünk :)

Majának tegnap szolfézsfellépése volt, kicsit fogyatékos és hátrányos helyzetű gyerekeknek adtak elő egy kedves kis műsort. Maja este odasomfordált hozzám, és megkérdezte: - Anya, ha beteg lennék, akkor is szeretnél? Naná, imádnálak akkor is! - mondtam neki. Láttam, hogy megkönnyebbült a kis drága :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése