2011. december 7., szerda

Mikulás, mikulás, kedves mikulás...

Maja hazajött Miki-táborból, két napig nem fürdött, és mindösszesen 1 pár szennyes zoknija volt, a többi ruhát érintetlenül hozta haza. Legközelebb elég egy hátizsák... Legközelebb... Azt mondta, hogy jövőre tuti nem megy, bár tavaly is így jött haza és mégis lelkesen indult most útnak :) Amúgy jól érezte magát, csak nagyon hiányzott neki az Anyu (gy. k. én).
Amúgy viccesen indult a hétvége, úgy tűnt, hétfőn nem megyek dolgozni. Péntek du. Boginak volt hőemelkedése. Kapott gyogyót, szombat reggel fél 10-kor kelt, kutya baja. Este én lettem rosszul, eljött hozzánk Segge-néni (hasmenés) és Róka koma is szerét ejtette a látogatásnak. Ő éjszakára is maradt nálunk, de reggel már csak hűlt helyét találtam... Vasárnap délután hazajött a Maja Miki-táborból, mi Lyoness-es rendezvényen voltunk, őt is oda hozta Laci. Mondta a tanító nénije, hogy előző nap éjfélig buliztak, nem tudja, érdemes-e bemennie hétfőn a suliba... Bogi a rendezvény végén rosszul érezte magát, láttam rajta, hogy tényleg nincs jól, meg sem kóstolta a sütiket, csak dőlt jobbra, dőlt balra.... Eddig el nem tudtam képzelni, hogy Bobó (vagy akár én) lehet olyan rosszul, hogy az édességet visszautasítsa. Hát, lehet... Hasfájás, hányinger... Mire ágyba került este, ő is jobban lett, Maja is viszonylag korán elaludt, így hétfőn mindenki mehetett a dolgára.
Nem sokáig, Maja ugyanis tegnap estére belázasodott, így a héten már nem megy suliba. Jól kiszámolta, éppen ott volt még, amikor az isiben járt a mikulás :) Mondjuk a mai fellépésen nem tud részt venni, és a vasárnapi szülinapi meghívása is függőben van még, de a tábort és a mikut legalább nem kellett kihagynia. Az oviba ma megy a télapó, Bogi be volt sózva...
Ja, persze és itthon is járt ám, telerakta a kis csizmácskákat, amik gondosan kipucolva sorakoztak az ablakban. Bogi kétszer is kipucolta, mert felborult a folyosón, és muszáj volt még egyszer kipucolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése