2012. május 11., péntek

Szabi előtt

Még gyorsan írok néhány sort, hogy mi is történt velünk. Megvolt a szülinapom, nagyon klassz volt és nem érdekel, hogy 37 éves lettem. Ennyi és kész. Hétvégén állatkertben voltunk, nagyon jó volt, egy egész napot eltöltöttünk a sok állat között. Mondjuk, ez hétköznapokon sem ritka :) Bogi szülinapi zsúrja is megvolt, egyszerűen a mai napig nem tudom felfogni, hogy a gyerekeink kezdenek felnőni és már nem arról szól a buli, hogy kergetőzzünk, rohangáljunk és kiabáljunk. Rajzoltak, beszélgettek, matricáztak, mi meg ültünk Lackóval a nappaliba és hülyén éreztük magunkat, hogy most akkor mi van?! Megvolt életem (valószínűleg utolsó) óvodai anyáknapi ünnepsége, ahol szülőként vettem részt. Megható volt nagyon, gyönyörű éneket énekeltek (persze azóta se hajlandó Bogi nekem újra elénekelni), szép verseket mondtak és a virág mellé saját készítésű ajándékot kaptunk. Naná, hogy sírtam... Reggel direkt nem festettem ki a szemem!
Most pedig szombaton oviban családi nap, majd 5 napi semmittevés következik Balatonfüreden! Már rámfér!!! Remélem a fürdőrucim is... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése