2012. augusztus 24., péntek

Nyári szünet vége...

Nálam is nyári szünet volt, igazából a blog hamvaiból állt fel, amikor Zsuzsi barátném tegnapelőtt mellékesen megjegyezte, hogy most olvassa a húsvéti bejegyzést a blogon.
1. Felismerés: Jééééééééééé, más is olvassa, nemcsak az anyukám??????? /ő persze állandóan noszogatott, hogy írjam, de valahogy mindig sikerült kibújnom a nemes feladat alól:)/
2. Gondoltam, most, hogy az EMK trénerképző utolsó hétvégéjéhez közeledek, gondoltam, hogy begépelem a hiányzó tréningjegyezeteimet. Egyrészt, hogy meglegyenek, másrészt, hogy a felmerülő kérdéseimmel előhozakodhassak hétvégén. Így hát néztem a gépen, hogy mi van begépelve, de közben eszembe jutott, hogy van nekem EMK-napló blogom is (használati intenzitása meg sem közelíti a kiscsaládomat:), esetleg ott is rögzítettem néhány dolgot. Na most, annak a pontos címéről foglalmam sem volt, drága jó Google barátom pedig arra, hogy "emk-napló" kiadta a legkedvencebbik trénerem, Rambala Éva honlapját. Arra emlékeztem, hogy a kiscsaládom blogban kitettem az EMK naplóm linkjét, így kénytelen-kelletlen, sűrű pirulások közepette megnyitottam a kiscsaládomat. És elkezdtem olvasni!!! És állati jó!!! És állati vicces!!! És állati megható!!! És az írás nagyon jó terápia!!! És milyen jó lesz olvasni majd a gyerekeimnek!!! Ésatöbbi!!! Szóval, én írom, ti meg olvassátok! :)
Egyébként is szeptembertől újabb érdekes téma kapcsolódik be az életünkbe, Waldorf iskola 1. osztály :) Waldorf iskola 3. osztály :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése