2013. február 14., csütörtök

Reggeli meglepik

Tegnap Maja, ma pedig Bogi készítette a reggelit. Persze, én be voltam avatva, de Apa mit sem sejtett belőle. Első nap 6-kor keltettem a lányokat, Maja kijött a konyhába, Apának azt mondtuk, a hálószobában van :) Bogi egy kis dominózással lefoglalta Apát én meg fennhangon társalogtam Majával (aki persze 2 centire volt tőlem), mintha a hálószobában lenne. Eközben a bundáskenyér vígan készült Maja által. Volt nagy meglepetés, Apa is lemondott a kocsonyáról, inkább evett a Maja féle bundáskenyérből :)
Ma Boginál az volt a csel, hogy kakálnia kell. Ő "elvileg" a klotyón ült, Maja rajzolt Apával a szobában. Igaziból Bogi a pirítóst gyártotta konyhában :) A meglepetés ma sem maradt el...
Édes, drága kicsi lányaim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése