2011. január 24., hétfő

Hétvége

Maja hétvégén volt Agykontroll tanfolyam, teljesen lenyűgözte. Még tegnap este is többször ellátogatott Alfaországba. Első alkalommal, amikor mondta, hogy elmegy Alfaországba, kértem Bobót, hogy maradjunk egy picit csendbe, ne zavarjuk Maját a relaxálásban, hogy el tudjon menni Alfaországba. Bogi egy darabig kint volt velem a konyhában, majd bement, és azonnal lélekszakadva vissza is jött hozzám: -Maja nem is ment el Alfaországba!!! Itt ül a nappali közepén egy széken :) :)
Egyébként Maja azóta folyamatosan mindenkit gyógyítani akar, mindenre tud megoldást, rendezgeti képzeletében a titkos kunyhóját, szóval rá van pörögve 1000-rel :)
A vizsgálattól már nem tart annyira (ez még az én Agykontrollos sikerélményem), szinte szó szerint visszamondta, amiket üzentem neki gondolatban :)
Bogival hétvégén tortát sütöttünk a Dédi 76. szülinapjára, majd - miután Majáék végeztek - kimentünk hozzá. Vasárnap pedig végre én is megláthattam Benő-Botit, és jó nagyot sétáltunk vele. Bogi annyira sugárzott a boldogságtól, hogy ölébe vehette az uncsitesót!
Ja, még egy dolog, amivel hétvégén Bogi elütötte az időt: mindent kiszórt a ruhásszekrényéből (gatyák kivételével), Maja cuccait is, mert ő aerobicosat játszik, és neki többször át kell öltöznie :) Na jó, legalább segített visszapakolni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése