2011. január 27., csütörtök

Túlvagyunk rajta

Igen, túlvagyunk a második növekedési hormonos vizsgálaton is! Maja nagyon jól viselte, leszámítva azt a nagyjából 3 percet, amikor ájulásközeli állapotban volt. Külön kórházi ágyat kapott (na jó, az egyik kisfiú kölcsönadta neki az ágyát), egyfolytában fecsegett, ha nem tudtam volna, hogy miért mentünk be, azt gondoltam volna, hogy valami üdülés van a dologban :) Hős volt, igazi hős! :) Eredmény 1 hónap múlva!

Ja, rólam is néhány szót: ma este valamiért hisztis voltam. Na nem annyira, mint régebben szoktam, de magam sem értettem, hogy mi ütött belém, hiszen mióta rendszeresen relaxálok, maga vagyok a megtestesült derű és nyugalom. Jó, jó tegnap, az eddigi 5-höz képest, csak kétszer volt rá időm, az se sikerült olyan tökéletesre. Na jó, lehet, hogy többet kellene aludnom, hiszen nagyjából egy hónapja (talán még régebb óta) 5-5 és fél órákat alszom éjjelente. Jó, jó, nemsokára meg fog jönni /ja, az nem, most múlt el, erre nem lehet fogni:( /, akkor biztosan front volt, vagy éppen telihold :) Mindegy, azért ettől függetlenül (vagyis inkább ezzel együtt is) imádnivaló vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése