2011. június 8., szerda

Napfényesfesztivál

Ez már a 8. ilyen fesztivált volt, de mi most voltunk először. De nem utoljára. Iszonyatos jó felnőtt és gyerekprogramok voltak egész nap. Alig tudtunk választani közülük. Én 2 előadást terveztem, hogy tuti meghallgatom, de nem lett belőle semmi. Annyira jó az önismereti utca, hogy nem akartam elszakadni onnan. A gyerekek is kiállták a 7 próbát, készítettek hangszert, festettek, virágot gyártottak és még egy csomó érdekes dolgot műveltek. Kipróbálták a régi korok játékait, kugliztak üres műanyag flakonokkal, kosárkörhintázták és még sorolhatnám. Nagyon finomakat ettünk. Vicces volt, mikor Bogi lazán rávágta, hogy ő rizst kér meg valami husit. Mert a Napfényes Étteremben nincs husi. Olyan kerek szemekkel nézett rám, hogy csak na. Aztán kiegyezett a falafellel :) Hazafelé ért nagy öröm, ugyanis a nyereménysorsoláson nyertem egy ajándékcsomagot :) Benne jobbnál jobb termékek. Többek között a himalájasó-őrlő, amit megcsodáltam a Biorganic standján. Igen, működik! Kérd és megadatik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése