2011. június 14., kedd

Pünkösdi kalandok

Én voltam a hétvégén az Ultra tanfolyamon. A lélegzetem elállt, olyan dolgokat tanultam meg :) A gyógyszeres dobozt ugyan még nem dobtam ki, de azt hiszem innentől max. dísz lesz a lakásban. Tegnap reggel Lacinak már el is mulasztottam a fejfájását.
A gyerekek Lackóval voltam, szombat de. átjött az uncsitesó hozzájuk. Persze, mindkettő imádja Benőt, és nagyon elcsodálkoztak, hogy az a gyerek, aki nemrégiben még csak feküdt és nézett, most már közlekedik a padlón, és mindent a szájába tömköd.
Szombaton Bogi nagyot esett bicóval, még egy autós is megállt, hogy nem esett-e baja, de szerencsére némi könyökhorzsolással megúszta a dolgot.
Vasárnap motorcsónakáztak a Dunán, majd a Kölyökszigeten voltak, bár 1 óra múlva bezárt, így annyira nem tudtunk minden lehetőség kihasználni. Ide már én is becsatlakoztam, amikor vége lett a tanfolyamnak. El is mentünk a motorcsónakkal Budapest-körre. Imádom Budapestet, nagyon szépek az épületek, de a motorcsónakból valahogy nem tudtam annyira élvezni. Főleg, mivel egyszerre 3 gyerekeket kellett megakadályoznom abban, hogy vízbe essenek a csónakról. Akkor már inkább a kabin... :) Bogi még vezette is, persze, hogy élvezte.
Hétfőn ellátogattunk a Csodák palotája, este pedig megnéztük a Muzsikás koncertet a Bakáts téren. Jó későn értünk haza, volt már negyed 11 is, de ma Bogi alszik ebéd után az oviban, Majáéknak meg nincs tanítás, játszóterezni és fagyizni mennek, azt meg egy kicsit álmosan is lehet. Holnap aztán évzáró, utána meg indulás Balatonra a papáékhoz. Hiányozni fognak, már most érzem.
Tegnap szóba került, hogy hova menjünk együtt nyaralni. Maja hajóútra gondolt, amin van medence, meg ott lehet aludni. Bogi azt mondta: - Én megyek a Papáékhoz Balatonra, Mamáékhoz Tolmácsra nyaralni, meg az edzőtábor. Nekem szerintem ez bőven elég lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése