2013. július 25., csütörtök

Éjszakai mozgolódások...

Valamelyik éjszaka Laci kiment pisilni, én meg félig alva, a szemhéjamat résnyire nyitottam, mikor azt láttam, hogy valami átrohan az előszobán. Először azt hittem, Tapsi Hapsi szabadult ki (mondanom sem kell, egyáltalán nem volt gyanús, hogy a "betolakodó" nem ugrált, hanem egyenesen rohant). Laci is frászt kapott, mikor elrohant előtte az állatforma létesítmény, majd egy nagy ugrással a bejárati ajtó ablakán távozott (nem Laci, hanem a valamilyen állat). Azt mondja Laci, annyira gyorsan kint termett, hogy valószínűleg ő is halálra rémülhetett. Mint mindenki, aki szemtanúja volt az eseményeknek.

Másik story:
Éjjel egy picit megébredtem és ezt hallom a gyerekszobából (Bogica hangja):
- Jaj, ez mi? Ja, azt hittem, az ablak felé van a fejem!
Nagy dörrenés (mintha valaminek nekiment volna):
- Jaj, ez azért egy kicsit fájdalmas volt nekem!
Majd kiment pisilni és mint aki jól végezte dolgát, aludt tovább :)

Úgy látszik, nálunk veszélyesek ezek az éjszakai pisilések :)

Friss infó:
Ma a lányok (és apukájuk is) wakebordoztak a gyömrői tavon. Nagy büszkeség ez, Maja volt, aki először ki merte próbálni. Bogika is összeszedte minden bátorságát és nekivágott :) (ő nem az a kipróbálós fajta, ezért különösen nagyon örülök a dolognak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése