2013. július 23., kedd

Otthon, édes otthon

Itthon vannak a gyerekek :)
Maja nagyon sokszor mondogatta az "Otthon, édes otthon", "De jó újra itthon lenni" és hasonló tartalmú mondatokat, nagyon aranyos volt. Bár, leginkább Tapsi hiányzott neki és hazafelé meg is jegyezte, hogy ha Tapsi vele lenne Balatonon, egész nyáron ott lenne (amit azért kötve hiszek:).
Hazajött velünk 10 kg őszibarack is, így a vasárnap este a lekvárfőzésé volt (ez már lassan hagyomány nálunk vasárnap esténként). Lett csokis-őszi, mentás őszi, gyömbéres őszi, csilis-csokis-ribizlis-mentás őszi (ez Laci keveréke:) és én csináltam egy kis tányér borsos őszibarackot is, ami nagyon finom lett volna, ha nem billen meg a borsszóró a kezemben :) Így nagyon csípős volt, de Laci azért bepuszilta.
Tegnap nagy nap volt nálunk. A gyerekek egyedül mentek vásárolni. Az úgy történt, hogy gyümölcsteát akartak lefagyasztani jégkrémnek, de nem volt itthon citrom. Én mondtam Majának, hogy szaladjon el a boltba és ha már megy, akkor a pékségből hozzon zsömlét. (Nem gondoltam, hogy nekivág, de a citromhiány nagy úr :) Bogi is veletartott és nagyon ügyesen megoldották a dolgot. Mivel nem volt citrom, így hát vettek citromlevet (a kis leleményesek:) és zsömléből csak 1 volt a pékségben, így kipótolták 3 zsömlével. Nem hagytak el se pénzt, se kulcsot, se zsömlét, se kiflit, se citromlevet, se egymást :) El se tudom hinni, hogy már ekkorák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése