2013. augusztus 15., csütörtök

Nyaralási visszatekintősdi

Zsiráftáborban voltunk. Nem, nem Afrikában, hanem Almádiban :) Erőszakmentes kommunikációs családi táborban. Miként tavaly is. Fergeteges volt, minden szempontból. Régi úttörőtábor fíling, a kaja is erre emlékeztetett. Reggeli 8- kor, utána tanulás (gyerekeknek játékokon keresztül, észrevétlenül), majd ebéd, utána strand, strand után a lelkesebbek még a tábor elején futni jártak, (majd ez szép csendesen kikopott) utána megint tanulás. Esténként pedig hajnalig tartó beszélgetések, maffia party, viccelődések, szóval minden, mi szem-szájnak ingere. Nem mondhatom, hogy sokat aludtunk, viszont nagyon tartalmas nyaralás volt. Franc se akar egész nap semmittenni, heverészni. EMK tudásom is sokat fejlődött, a leendő gyermek-szülő gyakorlócsoport is alaposan előkészítésre került, és nagyszerű embereket ismertem meg. A gyerekek is sok barátot szereztek, egész nap bandázhattak és közben észrevétlenül nagyon kedvesek lettek egymáshoz és magukhoz is. Nagy-nagy hálás köszönet mindenkinek, aki ott volt! Íme, a csapat:

 
Utána mentünk Fenyvesre, ahol Uncsiék is lent voltak, így pár napot Benővel is együtt nyaralhattunk :) Boginak nagyon vicces volt egyik este. Mikor az esti grillezés a vége felé közeledett (vagyis mindenki dugig ette magát kürtős kaláccsal), Bogi megkérdezte, hogy kell-e fürdenie. (Nyáron, ha este fürcsiztünk még a Balcsiba, időnként engedtem a lazaságnak és Balcsivizesen bújhattak ágyba. Mivel ez előtte 2 este megesett, mondtam neki, hogy naná, mégpedig alaposan. Nem volt semmi ellenkezés, szépen pakoltunk össze grillezés után, Papa hazakísérte a lányok barátnőjét és nagymamáját a szomszéd utcába. Mivel Bogit nem láttam, tudtam, hogy elment a Papával, hogy ő is elkíséri Dodót és Kati nénit. Maja is ott sertepertélt körülöttünk. Mikor mosogatni kezdtem, Maja bement a szobába, felkapcsolta a villanyt és azzal a lendülettel le is kapcsolta. - Bogi alszik. - közölte meglepetten. Azt  hittem, hülyéskedik, mígnem saját szememmel is meggyőződtem róla, hogy mint aki jól végezte dolgát, pizsire öltözve horkolt az ágyában. A kis drága nagy titokban a pakolás körüli kavalkádot kihasználva gyorsan lefeküdt, mielőtt sor kerülhetett volna a fürdésre. :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése