2011. április 11., hétfő

Kristály gyerek és családja :)

Most megpróbálom összeszedni, mi is történt az elmúlt héten...

Csütörtökön voltunk auraelemzésen Majával, Horváth Zolinál Dunakeszin. Kiderült, hogy kristály gyerek a drága, akkora nagy angyali nemtudoménmicsodákkal, amit még Zoli se látott. Először kicsit megijedtem, úgy éreztem magam, mint a "kiválasztott", de mostanra már visszaálltam eredeti (azt nem írhatom, hogy normális) állapotomba. Túl nagy jelentőséget nem tulajdonítok a dolognak, de azért elolvasom majd a Kristály gyerekek könyvet és megteszek minden tőlem telhetőt, hogy megmaradjon mindaz a dolog és tulajdonság benne, amiért ő minket választott és idejött a Földre. (Nyugi, anyukám, nem kell hívni az Elmeosztályt :) 
Aztán történt még az is, hogy megvolt az angol szintfelmérőm (hehe, szintfelmérő...), ahol legnagyobb meglepetésemre nem a tök kezdőbe, hanem eggyel a fölötti szintre kerültem, mire pedig a tanár legnagyobb meglepetésére közöltem, hogy én a tök kezdőbe mennék. Inkább lóbálom a lábam az első pár órán, mint hogy még pluszban kelljen tanulnom a tananyaghoz képest is. Szorgalmas vagyok, nagyon szeretek nyelvet tanulni és megfelelő fokú lelkesedéssel is bírok, de annyira sok időm azért nincs tanulni.
Aztán: egész hétvégén lakberendeztünk, megvettük a lányoknak az íróasztalt, betettük a szobájukba és át is rendeztük nekik egy kicsit. Konkrétan, csak az emeletes ágy maradt a helyén. Vasárnap egyedül voltam velük, míg Apa a jövőnket építette, én pedig a jelenünket :) Tuti tipp lakásfelújító hölgyeknek: az elektromos (vagy milyen:) csavarhúzót, ha be szeretnétek csavarozni valamit, akkor ne a "kicsavarozó" funkcióba állítsátok. Ez a tanács, ha valaki tegnapelőtt adta volna nekem, fél órát spórolhatott volna az életemből.
Majánál ma költészet napja van, a versmondó versenyes versét fogja elszavalni, nagyon izgult, majd leírom, ha mesél róla, hogy milyen volt. Hétvégén karfiol levest és bolognait főztem. (azt hiszem, még sosem írtam le a hétvégi menüt, pedig talán ez is kell egy blogba :)

1 megjegyzés:

  1. Nem az elmeosztály volt az első gondolatom, inkább azon tünődtem, mennyit, és mit ittatok?:D:D:D
    Puszi: Muti

    VálaszTörlés