2011. augusztus 3., szerda

Az én bicóm :)

Megvan életem szerelme (tárgyilag:) Az úgy kezdődött, hogy egyszer cserbenhagyott a bicajom. Útközben defektes lett. Aztán Balatonon kipróbáltam egy KTM-et. Akkor rájöttem, hogy nem viszonyulok túl jól a saját biciklimhez. Utána még egyszer cserbenhagyott. Akkor rájöttem, hogy már kifejezetten nem szeretem a bicajomat. Nehéz, nem gurul és nem is illik hozzám egy icipicit sem. Én KTM-szerű biciklivel szeretnék járni! És édes-drága-imádnivaló sógoromnak hála, megvan a darabom. I love my bicycle. Egyenesen Olaszországból jött, jó régi, és ez szerencsére látszik is rajta. Rögtön a szívembe lopta magát, és el sem tudom képzelni, hogy valaha is kikerül onnan. Ráadásul családi összeesküvés is volt benne, Peti szépen feldizájnolta nekem, Laci meg nagy titokban hazahozta. Tegnap délután már otthon várt, miközben én mit sem sejtve BKV-ztam haza. Estefelé ki is próbáltam, együtt néztük a naplementét :) Annyira romantikus volt. Az idilli hangulatot az sem tudta tönkretenni, hogy Laci egy k... nagyot zakózott a saját bicajával, amikor egy meredek földútra csak félig sikerült felmennie :) :)


Na jó, nem csigázom tovább a fantáziát, íme a darab:


Hát nem gyönyörűséges???
Van még fotóm:

És egy utolsó:
A romantikus :)

1 megjegyzés: