2011. augusztus 1., hétfő

Tolmácsoltunk

A gyerekek többet, mi kevesebbet. Pénteken délután mentünk Anyuékhoz, este pedig vissza Bp-re, mert Majának otthonmaradt a szurija. Aznap este vissza Tolmácsra :) Hiába, mi már csak ilyenek vagyunk...
Anyuéknál nagyon jó éreztük magunkat, szombaton még az idő is kegyes volt hozzánk, így el tudtunk menni a Váci Világi Vigadalomba. Láttuk a Fogi Színház Kukameséjét. Még én is szájtátva bámultam Fém Feri, Üvegélia, PoliEszter és társai történetét. A kirakodóvásár is klassz volt, így este 6-ig kolbászoltunk, majd megkóstoltuk a Rétsági Nagyfagyit. Tényleg nagy... Este Laci fektette a gyerekeket, így Anyuval csaptunk egy görbe estét, vagyis kiültünk a kertbe pletyizni, ahol észrevétlenül benyakaltam egy üveg csokis-konyakos meggyet. Nagyon jól éreztem magam, gondolom a többiek is. (Ja, ez nem a fél üveg konyakos meggy hatása volt.)
Vasárnap Majával elővarázsoltunk egy tolmácsi csúcsforgalmat, telerajzoltunk az utcát mindenféle járművekkel :) Volt ott roller, bicikli, autók, vitorláshajó (én Mabo 2011-et rajzoltam, Maja pedig Apanyát :)
Tolmácsról egyenesen Balatonra vittük a gyerekeket, mi pedig mentünk haza lekvárt főzni. Az alábbi gyümölcsök álltak rendelkezésünkre: málna, ribizli, nektarin, ringló. Az alábbi ízeket sikerült elkészítenünk: ribizli, ribizli-málna, ribizli-málna-nektarin (fahéjas és sima változatban), nektarin, nektarin-ringló-vanília, nektarin-ringló-vanília-fahéj. Hajnal 2-kor be is fejeztük :) Idén többet nem főzök be, se üvegem, se helyem, se energiám :) Persze, azért még kacsingatok egy kis cukkini-lekvár felé:)
Fél 3-kor lefeküdtem, azzal a tudattal, hogy reggel 3/4 6-kor kelek, megyek futni. SIKERÜLT FELKELNEM és a futás is jólesett. Ma este Kiscsillag koncert a ZP-ben (ó, bárcsak ne esne), utána pedig beájulás otthon :)

1 megjegyzés: