2011. november 15., kedd

Vegyes vágott :)

Egy hét alatt jó sok minden történt. A leglényegesebbek dióhéjban:


  • Második lettem a céges tökfaragó versenyen, az alábbi remekművel:
Rasztakutyafáját, mekkora tök! :)
Az ötlet az enyém volt, faragásban Laci járt élen!

  • A gyerekek hétvégén Tolmácson voltak, ahonnan nem nagyon akaródzott hazajönni nekik. Túlságosan jól érezték magukat :)
  • Az én névnapi meglepetésem szuper volt. Quimby 20 éves szülinapi koncert :) Érdekes volt látni őket nagy színpadon, de kiválóan megállták a helyüket. Örök emlék lesz, hiszen annyira más volt, mint az eddigi kis koncertjeik, amiken én is ott voltam. Felejthetetlen :) Amúgy át kell állnom Zsuzsi barátnőm oldalára. Ő eddig a Lovasi-Kiss Tibi jó pasi versenyben Kiss Tibire voksolt. (Na jó, ez annyit jelent, hogy ha választania kellene, és mindkettő epekedne a kegyeiért, Tibinek mondana igent. Legalábbis először:) Én Lovasi pártját fogtam ebben a témakörben. A koncert meggyőzőtt! Legyen Kiss Tibi (addig Lovasi olvasgasson valamit, aztán jöhet ő is :)
Na jó, magamnak is rakok ide egy képet:
Quimby régen

    és most
    Na jó, még legyen a kedvenc dalom is:

Köszi, drágám!

  • Anyukám névnapi ajándéka nagyon meghatott. Készített nekem egy receptes füzetet, a hagyományos családi receptekkel (benne a méteres kalácséval! :) a saját kézírásával. Ezek az igazán jó ajándékok, benne az ő gyöngy betűivel. Ezek a betűk mindig arra emlékeztetnek, amikor gyerekkoromban táborozni voltam és alig vártam, hogy levelet kapjak. Már kívülről megismertem a borítékot. Egyrészt az írásáról, másrészt a gyönyörű alkotásokról, amik a borítékon voltak... A többi ajándék is nagyon szép és jó volt, szintén a saját keze munkáját dicséri, de azért a receptesfüzet viszi a prímet! 
Még vicces dolog is történt, muszáj leírnom. Bogi egyik vacsoránál megkérdezte tőlem, hogy ő milyen nyelvet tanul az oviban, németet vagy angolt. Már a kérdés is vicces volt, de ami ezután következett, attól fetrengtünk a nevetéstől.
- Tudod, mit jelent a die Zitrone? - és néz ránk várakozásteljesen. Mielőtt szóra nyithattam volna a számat, diadalittasan közölte:
- Banán.

Kész voltam :)

1 megjegyzés:

  1. Eszembe jutott még egy csomó recept: tojáspöri, korhelyleves Maci módra, szemes tük. toj.,stb.
    Csak nem a Maci tökével történt ez a szörnyüség?
    Anyu

    VálaszTörlés