2011. március 4., péntek

Édes gyerekeink :)

Bogi nagyon szereti a mézet, és a múltkor látta, zöldborsós befőttesüvegből szedtem ki a mézet. Nézett nagy szemekkel, és mondtam neki, hogy látod, ez a zöldborsóméz :) Megkóstolta, és mondta, hogy ezután csak zöldborsómézet vehetünk. A méz elfogyott, jött a következő szállítmány, tegnap este lett felbontva. Csemege uborkás üvegben volt. Mondtam neki, hogy látod, ez az uborkaméz. Erre Bogi durcásan: - Miért ilyet vettetek, tudjátok, hogy csak a zöldborsómézet szeretem :) Hamarosan elárulom neki a nagy titkot, mielőtt az óvónő bizalmasan megkérdezi, hogy: "-Mondja már meg anyuka, hogy lehet borsóból vagy uborkából mézet csinálni! :D)
Tegnap vacsoránál emlegette Maja, hogy irigyli a tesóját, hogy még mindig ovis, mert olyan jó kaják voltak az oviban, pl. spenót. Felderült az arcom, mondtam, hogy itthon is van spenót (előző este főztem). Erre rámnézett csillogó szemekkel, és azt mondta: Úgy imádom, hogy ilyen gondolatolvasó az anyukám :D Most mit szerénykedjek? Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése