2011. március 9., szerda

Én farsangoltam, a gyerekek pizsamabuliztak, majd együtt Margitszigeteztünk

Pénteken voltam céges farsangi buliban. Jó volt :)

Búvár voltam :), persze békatalppal
Békatalpban nem könnyű táncolni, de este 11-kor dőltem csak ki, és vettem le a lábbelimet :)

Hát igen, egy búvárnak néha hínár megy az orrába. (De ez éppen spárga:)
Bogi egy darabig elhitte, hogy ekkorát tüsszögtem, és nagyon elismerően nézett rám :)

Én két jelmezzel készültem, íme az éjszakai verzió:

Kár, hogy a mécsestartóm és az "alvószoknim" nem látszik, de higgyétek el, remekbeszabott volt :)
Szombat este a gyerekek pizsamapartyra mentek, Majának napközben kellett volna megkapnia a szuriját. Ment az egyezkedés, szegény a végére teljesen ki volt készülve, és miután nagyjából 2 órás beszélgetés után kijelentette, hogy ő inkább otthon alszik, és közben ömlött a könny a szeméből (és persze az enyémből is), úgy döntöttem, sz...ok rá, (azt mondta a doki néni, hogy nem tragédia, ha egy kimarad, vagy ha úgy gondoljuk, beadhatunk másnap duplát, vagy több napra elosztva a hiányzót), majd beadom neki másnap éjjel. Ha még láttatok örömöt gyerek arcán!!!!! Azt mondta, hogy ő semmit nem kér majd a szülinapjára, neki ez az ajándék elég, hogy nem kellett megkapnia ébren a szurit.

Másnap Zsuzsival (+1 pocaklakó), Matyival, Rékával, Dórival (ők voltam a gyerekek éjszakai szállásadói) kimentünk a Margit-szigetre és egy jó nagyot sétáltunk, a gyerekek meg bicikliztek.

A hintafa :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése