2011. március 2., szerda

Összehordok hetet-havat :)

Olyan eseménydúsak voltak az elmúlt napok, hogy nem is tudtam írni.
Kezdjük a pénteknél, amikor délelőtt Majával mentünk be a Klinikára, hogy megtanuljunk, hogyan kell beadni neki a növekedési hormon injekciót. Ugyebár, ő alig várta, hogy elkezdődjön a kezelés. Ez egészen addig tartott, míg be nem léptünk a kórházba, ott már szegénykémnek inába szállt a bátorsága. Nemhogy az inába szállt, hanem végig ott is maradt a bátorsága. Hiába a kérlelés, a magyarázás, a szeretgetés, a gyengéd megnyilvánulás összes válfaja kevés volt ahhoz, hogy Maja megengedje a szurit. Nagyjából egy óra telt el így, majd - a részletektől inkább megkímélek titeket - a lényeg az, hogy beadtuk neki a szurit. Utána nevetett, hogy ó, tényleg semmiség volt, és meg is állapodtunk, hogy innentől már mindig szépen megengedi majd.
Délután anyósomék voltak nálunk, Maja-köszöntőbe. Íme a bizonyíték:

Mama, papa, gyerekek :)

Az ünnepelt és a torta
Másnap lett Majám 8 éves!!!! Reggelre 8 lufival díszítettük az ágyát :) Fancsali képpel közölte reggel, hogy "Ez engem zavar." Szerencsére még nem a korára, hanem a lufikra célzott... Aztán szépen megkapta az ajándékokat. Tolltartót, határidőnaplót és könyvutalványt kapott, örült is neki kellőképpen. Utána megjöttek Anyuék, sajnos a fotóriporterünk elfelejtette megörökíteni a nagy eseményt képekkel, de higgyétek el nekem, nagyon örült Maja a felfújt lufiba csomagolt vállkendőnek. Bobó is adott neki ajándékot, legújabb kedvenc elfoglaltságát, boszorkánylépcsőt készített neki.

Aztán elkezdődött a készülődés a gyerekbulira. A csajok nagy lelkesen az egész házat feldíszítették lufikkal, szerpentinnel, rajzokkal.

Az érkező gyerekeket, amikor a liftből kiléptek, egy őrületes SZIIIIIAAAAAA ordítás fogadta. Ja, én voltam Puszedli bohóc, két idétlen copffal és szívvel az arcomon.

Sok-sok játék volt a bulin, a legtöbb az Agykontrollon és az Erőszakmentes Kommunikáció tanfolyamon játszott volt, de egyebek is helyt kaptak.

Képriport következik:

Maja megkapta az ajándékokat



Befaltuk a pizzát

Pudinggal etettük egymás bekötött szemmel :)
Bobó egész jól megúszta. Én etettem :)
Jártunk seprűtáncot

3 fős csapatokban menyasszonyi ruhát gyártottunk WC-papírból
Maja, a klotyókirálynő

Ettünk tortát.
Szerényen jegyzem meg, hogy én csináltam. Belül szivárványtorta eperkrémmel, kívül csokibevonattal, tejszínhabbal, gyümölcs és gumicukor díszítéssel. 
A gyerekek, mikor már megunták egymás kifestését, rászabadultak Lacira
Íme, a végeredmény...

A végén azért Bogi is klotyókirálynő lett...
Maját újraválasztották :)
És hogy ne irigyeljetek teljesen, a buli után így néztünk ki :) Megérte!
A szurit Maja a buli után simán megengedte, vasárnap este már hosszas kérlelés után, hétfőn meg sehogy :( Kitaláltam, hogy megpróbáljuk álmában beadni neki, ami jól sikerült, így tegnap is ezt alkalmaztuk...
Majdcsak megbarátkozik vele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése