2011. március 16., szerda

Szeretjük a hosszú hétvégéket

Ezt is szerettük, mert annyi mindent csináltunk, mintha 1 hét szabadságon lettünk volna.

Nézzük csak:
- pénteken volt Maja első cimbalom órája (életemben először láttam cimbalmot:)
- szombaton szülinapoztunk Kincsőéknél (ahol rádöbbentem, hogy valamit kezdenünk kell a lakásunkkal, mert annyira kinőttük már)
- vasárnap mentünk Anyuékhoz Tolmácsra (ahol rádöbbentem, hogy valamint kezdenünk kell a lakásunkkal, mert nincs kertünk :( ). Itt jönnek a fotók, amik magukért beszélnek: 

Ő az anyukám :)

Az öcsémet is magunkkal vittük

De ő hamar kiütötte magát :) :) :)





Apa kocsit mosott...
Gyula meg látni sem bírta, így inkább elfordult :D

Persze, szokásomhoz híven nem vittem fényképezőgép-töltőt, így lemaradtak az alábbiak:

- Süti, a szomszéd kutya átjött "nyaralni" a gyerekekhez 
- Elmentünk kenyeret árulni Gyulával, végigtilinkóztunk a fél falut. 

Jó falun élni. Bár a kocsmában nem volt málna, csak Fanta, Sprite meg ilyesmi, azért a légkör gyermekkoromat idézte (na nem a kocsma:). Megjegyzem, ezt nem egészen értem, hiszen én Bp-en nőttem fel! Na jó, elég volt a monológomból :)

Ja, volt még egy kedd is, ami azzal telt, hogy elkezdtük megtervezni, hogyan tehetnénk élhetőbbé kis lakásunkat addig, míg nem teszünk szert egy nagyobbra (optimális esetben házra, nagyon optimális esetben egy házra egy kisvárosban). Tegnap óriási ruhaselejtezésbe kezdtünk....

Még egy utolsó apróság: Szorítsatok, hogy meglegyen a hörcsögünk!!! MEGLÓGOTT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése