2011. július 7., csütörtök

Nyaralás emlékezetből

Eszembe se jutott nyaralás alatt írni a blogra. Most pótolom.
Ott tartottunk, hogy vajon letalálok-e Balatonkenesére... Letaláltam, bár simán Balatonakaliban kerestem a szállodát :)
Pár napot töltöttünk Fenyvesen, nem volt túl jó idő, de azért egy kicsit tudtunk fürödni. Bicajoztuk, dumáltunk, jól elvoltunk.
Péntek du. feljöttünk Pestre, a gyerekeknek a Csillebérci Kalandparkban volt programjuk, Laci meg rendezvényre volt hivatalos. Szombaton este mentünk is vissza Balatonra. És szombat este rádöbbentem, hogy a Szeleburdi Család hozzánk képest egy összeszedett, minden szempontból tökéletes társulat. Ugyanis, szombat este derült ki, hogy az a rendezvény, amiről mi tudtuk, hogy valamikor júliusban lesz, konkrétan 1 hét múlva indul. Szóval, én úgy vettem ki a szabadságomat, hogy szerdán visszajövünk Balcsiról, én meg csüt. pénteken dolgozom majd. Igen ám, de az osztrák rendezvény már pénteken indul, így mehettünk volna vissza Ausztriába. Nem tudom, érthető-e, de mindegy, a lényeg, hogy gyors számvetés, mi a fenét csináljunk. A gyerekeknek se útlevél, se személyi, elvileg nem vihetők ki az országból. Nekem a szabimat meg kell hosszabbítanom. A lakóautó, amivel mentünk volna, javítás alatt áll. Háááááát, én utálom az ilyen bizonytalan helyzeteket, így 2-3 nap kellett, hogy logikusan tudjak gondolkodni. A vége az lett, hogy meghosszabbítottam a szabimat, útlevél nélkül nekivágtunk úgy, hogy telefonon navigáltuk a nagypapáékat, hogy a kempingezéshez szükséges dolgokat hol találjak a pincékben, hogy utánunk hozzák Balatonra. A zűrzavaros indulás után jól sikerült az osztrák hétvége. Ja, ez egy Lyoness-es rendezvény volt, a 8. szülinapját ünnepelte a cég. 0-24 óráig program, koncertek, gyerek játszóház, ajándékhalmok, motor, jet-ski stb. bemutatók egy hatalmas szabadidőparkban egy gyönyörű tó partján. Kell ennél több? Igen! Hogy éjszaka ne legyen 10 fok a sátorban legközelebb. Bogi egy szál pizsiben nyomta a hálózsákban, és nem fázott! (állítólag:) Nem úgy, mint én! Laci gyerekhálózsákban, mert elromlott a cippzárja, Maja a felnőttben aludt. Egyébként tényleg nagyon klassz volt, íme egy kis képes ízelítő. (Éjszakai képek is készültek, kaptunk egy csomó világító pálcát, amikből nagyon jó dolgokat sikerült hajlítgatni, és tök jól nézett ki, ahogy a sötétben világítottak.) Elég béna beszámoló lett, de most ennyi telt tőlem :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése