2011. szeptember 13., kedd

Most jutott eszembe...

Két megviccelődős dolog is frenetikus röhögést váltott ki családunkból.

1. Egyik este Laci kitöltött magának egy pohár Tokaji aszút (amolyan szép sárga színű), miközben főzőcskéztünk a konyhában. Valamiféle fortéllyal rávettem, hogy menjen már be egy picit a szobába. Eldugtam a poharát, és a helyére egy napraforgóolajjal teli pohár került :) Nagyon nehezen vártam ki, hogy végre beleigyon! A hatás leírhatatlan volt. Prüszkölve köpte vissza az olajat a pohárba :) Nem értem, pedig Floriol volt!!!!!

2. Hétvégén délben paradicsomlevest ettünk. Laci kérte Maját, aki kint volt a konyhában, hogy hozza már be a törött borsot neki. El is magyarázta, hogy az a törött bors, amelyiknek kék a kupakja és nincs rajta felirat (az összes többi fűszeresüvegem tetejére ráírtam, hogy mi van benne, mert fiókban tartom őket, és így csak rápillantok a kupak tetejére, hogy mit rejt az üveg.) Maja szépen be is hozta, Laci rakott belőle bőven a levesébe, majd enni kezdett. Az első falatnál eltorzult az arca (rajta egy "fújjjj"-nak megfelelő kifejezés), és csodálkozva nézett a fűszeres üvegre. Őrölt kömény volt :) Maja majd leesett a székről úgy nevetett. A drága kicserélte a kupakot a két fűszeren, hogy így viccelje meg a gondviselőjét! :) :) :) Gyorsan tanul a gyerek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése