2011. szeptember 20., kedd

Zöldségeket beszélek!

Szombaton kint voltam a barátnőmmel a Zöld Pardonos szimpátia tüntetésen. Szerencsénk volt, mert negyed 6 felé érkeztünk, amikor még lehetőség volt előremenni a színpadhoz, így az egész koncertet a 2-3. sorból nézhettük végig. ÉLETEM ELSŐ KONCERTJE VOLT, AHOL AZ ELŐTTEM ÁLLÓK FEJÉN KÍVÜL HOSSZABB IDŐRE A ZENEKART IS MEGPILLANTHATTAM!!!! Egyedülálló élmény volt ennyi emberrel együtt élvezni a jobbnál jobb zenekarokat (itt kiemelendők a kedvenceim: Kiscsillag, Csík, Quimby:). A világhálón is fellelhető vagyok a itt :)

Egyébként jól vagyunk, Bogi már tök jól megszokta az ovit, és lassan azt is elfogadja, hogy már nem járunk "hátulkivágott", "keresztpántos" felsőkben, vagyis olyanokban, amiket a legnagyobb kánikulában veszünk fel. Komoly küzdelem volt, mindennapos harccal, hogy ha hűvös van, vegyen fel valamit még magára. Magammal is küzdöttem ez ügyben, hiszen az ő dolga, ha fázik és szerintem is majd megtanulja a maga kárán, csakhogy ha beteg lesz, valakinek otthon kell vele maradnia, és ilyen táppénz mellett az azért nem leányálom. Persze, ha az ember lánya (fia) beteg, nem számít, hogy kevesebb pénz áll a házhoz, a legeslegfontosabb, hogy vele legyek, ápoljam, stb. De, ha onnan nézzük, hogy az ember (fia) lánya megfázik, mert nem hallgat a jó szóra, hogy nem járunk 10 fokban félpucéron, és taknya nyála egybefolyik, amikor éppen nem a köhögéstől fuldoklik  emiatt kell otthon maradni vele, az már egészen más tészta. De úgy tűnik, ez a konfliktus kellemesen rendeződött, ő nem fázott meg, és lassan a nyári ruhák úgyis a pincébe kerülnek. Természetesen az ő tudtával és beleegyezésével :)

Majának én vagyok a stylistja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése