2012. november 13., kedd

Meglepetés

Ma van a névnapom :)
Reggel, amikor még félálomban leültem a klotyóra pisilni, ezt találtam magammal szemben a WC ajtón:
Édes, drága Maja még esete kiragasztotta nekem.
A reggel további része is tele volt meglepetésekkel. Laci a szokásos 3/4 6 helyett ("megyek kakilni, idő") fél 6-kor kelt. Bogit negyed 7-kor szoktam kelteni, mikor negyed 7-kor mentem hozzá, láttam, hogy már ég a lámpája. Benyitottam és édesen, drágán és álmosan ült az asztalánál, és gyorsan letakarta, amit csinált: - Nem szabad bejönnöd! (Mint kiderült, már este megbeszélték Apával, hogy reggel korán felkelti, hogy befejezhesse a művét.
Csodálatosnál csodálatosabb rajzokat kaptam és édes drága Laci kakaót is készített nekem. Ez aztán a névnap! Jólesett a sok köszöntés és a kedves szavak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése