2012. november 12., hétfő

Szegény Apa

Maja valamelyik este csúnyán összeveszett Lacival. Mikor bementem hozzá, hogy betakarjam, odahúzott magához és azt mondta (gyengébb idegzetűek légyszi ne olvassák el):
- Anya, tényleg válj el Apától, ez egy idióta.

Másnap az autóban valami megint nem tetszett neki, amit Apa mondott vagy tett:
- Látod, mondtam, hogy idióta!

Majd megkérdeztem Lacitól, hogy miért ilyen ingerült (úgy éreztem, hogy feszült, mondjuk ilyen beszólások után nem csodálom). Laci mondta, hogy nem teljesen oké minden. Erre Maja, affektálva:
- Nem vetted még észre, mindig ilyen!

Nesze neked, 24 óra leforgása alatt.

Egyébként az esetek nagy többségében az ég világon semmi baja sincs az Apjával, nagyon szereti, de ha egyszer nem, jajj neki!
(Nekem is, csak én éppen most nem voltam soron. Egészen hülyeség lenne egyszerre mind a két szülővel haragban lenni :)

Boginak este nagyon fájt a tömött foga, nem tudott elaludni. Mikor elaludt, fél 1-kor felébresztett, sírt, hogy nagyon fájt belül a szája. Fél 3 után aludtunk el, jegeltük, borogattuk, vigasztaltam. Reggelre elmúlt szerencsére. Jött a hányinger. Úgy mentünk le a kocsiba, hogy vitte magával a lavórt szegény. Muszáj volt indulni, Maját suliba kellett vinni, Boginak meg 1/2 9-től esedékes volt  a több hónappal megbeszélt időpont a szemészeten. Szerencsére nem lett róka koma, jobban lett és már a szája sem fáj. Ez 1 hétre is sok lett volna :)
A szemész doktor nénink mondta, hogy javul a szeme :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése