2010. október 20., szerda

Egy siker - egy kudarc

SIKERÜLT! Krumplifőzeléket főztem tejföl nélkül :) Nem volt időm boltba menni, holnap meg kell valamit enni. A "varázs-szer": rántás + egy kis tej. Nyami :) Isteni lett...

Nem sikerült: már napok óta gondolkodom, mi legyen a falevelekkel, amit nap nap után hazacipelget az aprónép nálunk. Mondjuk, elég könnyen megválok tőle, ha nincs rajtuk a keze munkája, de Bogi tegnap nekilátott, és nagyjából 20 db levelet festett le különböző gyönyörű színű festékkel + kivágott egy csomó levelet papírból + levélnyomdát készített. Éreztem, hogy nem tudok majd megválni tőlük :) De mi a fenét csináljunk velük???? Ma jött az ötlet. A nappali ajtaját letapétáztam nagy fehér papírokkal (a rajta lévő rajzaik átvándoroltak a ruhásszekrény ajtajára), és kitaláltam, hogy mi majd arra rajzolunk közösen egy nagy fát, aminek az ágaira felragasztjuk az elkészült levélcsodákat. Nagyon elégedett voltam az ötletemmel :) Áhítozva vártam, hogy Maját meghozzuk edzésről, és nekilássunk a műnek. Hát, nem volt kedvük hozzá :( Így maradt a szép fehér papírral letapétázott nappaliajtó :) Na mindegy, holnap megcsináljuk, ha lesz kedvük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése