2011. február 24., csütörtök

Bogi fogai...

Tegnap este kiesett Bogi 2. tejfoga. Az első kiesett farsang napján az oviban, a 2. pedig tegnap, amikor Maja egy jól irányzott csapással kiütötte. Feküdt Maja a hátán egy pokrócon, Bogi húzta (volna) ki alóla a pokrócot, erre Maja hátrasuhintott (véletlenül vagy direkt, fene tudja), és a fog kirepült Bogi szájából. Jó erősen vérzett, először Bogi is megijedt, de mikor rájött, hogy végre kihullott a várva várt fogacska, akkor már rötyögött ő is. Én is rötyögtem, mikor pár perccel később az alábbi párbeszéd zajlott le kettőnk között:

Bogi: - Szerintem mit hoz a fogtündér?
Én: - Nem tudom.
Bogi: - Képzeld, az xy-nak (már nem tudom, kit említett az oviból) 200 forintot hozott a fogtündér.
Én: - Örülnél, ha neked is 200 forintot hozna?
Bogi: - Nem, nekem már annyira sok pénzem van!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése