2012. szeptember 27., csütörtök

Szúnyogok a láthatáron

Vicces éjszakánk volt. Maja éjjel felébredt, hogy rosszat álmodott. Laci odabújt mellé, szépen el is aludt... Mindkettő :) Egyszercsak Bogi jelent meg az ágyam mellett és közölte, hogy tele van a szobája szúnyogokkal. Szegény, néhány napja összeszedett vagy 10 szúnyogcsípést, vakarással fekszik és kel:(  Szóval, tele van a szobája szúnyogokkal és közben már vackolt is be mellém. Felajánlottam, hogy visszakísérem, de hát, ott tele van szúnyoggal - mondta. És innentől jön a vicces rész legviccesebbike. Előadta az alábbi monológot:
- Én nem értem, hogy ebből a családból miért csak engem szeretnek a szúnyogok. Biztosan nekem a leghígabb a vérem és azért szeretnek. Biztosan azért, mert nyitva volt az ablakom. De nem, az ablakom csukva van. Ja, nem egy picit nyitva van. De csak akkorára kellene kinyitni az ablakot, hogy maximum egy bodobács férjen be rajta. De ott befér akkor egy szúnyog is...
Tök édes volt, jó volt hallgatni, de nem hajnalban! Kértem, hogy aludjunk, ő rávágta, hogy jó és már durmolt is. Reggelig.
Reggel keltettem az apját (Maja mellől), kérdeztem, mi újság. Mondta, hogy Maja rosszat álmodott és nem érti, hogy Bogival ez soha nincs. Na, mondtam neki, nézd csak meg, hol alszik Bogi... Erre visszakérdezett:
- Be van takarva?
Én: - Persze, betakartam.
Ő: - A földön? (nyáron néhányszor leköltözött éjjel a földre:)
Én: - Miért lenne a földön?
Ő: - Hát akkor hol alszik?
Én: - Hát ott - mutattam az ágyunkra :) :)

Maja szegénykém tegnap nagyon szomorú volt, az előző nap talált kutyushadseregét, ugyanis bevitte kincsnapra megmutatni a suliba. Sajnos az egyik kisfiú a kedvenc kutyusát (most nem jut eszembe a fajtája, aminek úszóhártyája van és imádja a vizet) az asztalhoz csapkodta, és a kutyusnak letört a lába. Maja szegény nagyon sokat szomorkodott miatta. Este aztán Apa megragasztotta pillanatragasztóval. (és az egész tenyerét, valamint a konyhapultot is összeragasztózta:)

Imádom a családi reggeliket. Az utóbbi két napban különösen jól sikerült. Már este megkérdeztem a lányokat, mit kérnek majd reggelire és tojásrántottás-dzsemes-pirítós reggelink volt :) Olyan jó így elindulni dolgozni és suliba :) :) Légyszi, légyszi, maradjon így!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése