2011. május 3., kedd

Az az áldott, imádott tavaszi szünet

Apának és a gyerekeknek másfél hét. Nekem egy hét. De az maga volt a mennyország. A legszebb szünet a tavaszi. Néhány nap húsvét előtt, időt adva a húsvéti készülődésre, maga a húsvét, utána pár csodálatos nap anyuéknál, majd záródik egy fergeteges szüli-név-anyáknapi hétvégével. Kell ennél jobb? Tényleg ez volt az álom, annyira ki tudtam kapcsolódni, hogy konkrétan fogalmam sem volt, hogy milyen napot írunk, de még azt is elfelejtettem, hogy milyen év van. Nagyon klassz volt, ami a fotókból is kiderül (bár csak gyenge utánzat, talán visszaad valamit).

Az, hogy mennyire ki tudtam kapcsolódni, miből is látszana jobban, mint hogy anyuékhoz még a fényképezőt se vittem???? Ha megjöttek a képek, majd beutólagcsatolom őket :)

Addig is:

Még a tavaszi szünet előtt volt az ovi szülinapi ünnepsége, ahol a Pozsonyi ovi 40 éves lett. A gyerekek pólót kaptak, és szülős-együttjátszós délutánon köszöntötték fel az ovit. Bogi kezében lévő virág a büdöske, amit el is ültetek az ovi szülinapja, valamint a föld napja alkalmából
ez olyan hivatalos lett, mintha a Sajtófotó kiállítás egy képe lenne. Én nem is ilyen vagyok. Nem értem...
Az együttjátszós délután szuperképe
Ide jönnének a húsvéti képek, amik azt hiszem el sem készültek (ugye, ugye, mondtam, hogy teljesen kikapcsolódtam), bár úgy rémlik, mintha lett volna a kezemben a gép. Megnézem a sajátomban majd, és ha van, akkor majd szépen ide beteszem. (jaj, már megint a monológ!!!!)

Utána következnek majd Anyuéknál készült képeink,

majd pedig következett Bogi szülinapi zsúrja. Már hetek óta másról sem szólt a napunk, csak hogy ki jön a bulira, mi legyen az ajándék, milyen játékok legyenek, milyen torta és milyen mindenféle. És ha hiszitek, ha nem, eljött a várva vár nap.
Itt is megtáncoltattuk a seprűt

Twisterbajnokság is volt

Úgy látszik, a pizzával mégsem laktak egészen jól a gyerekek. Vágyakozva várták a tortát

Ami egyre közelebb...


és közelebb érkezett hozzájuk

És íme, teljes pompájában tündökölt az ünnepelt előtt, aki, miután elfújta a gyertyákat, vidáman szeletelte a tortát.

Nem, nem a torta volt büdi. A csapat legkisebb tagja tojt az  egész bulira :)


Lassan vége a bulinak! Érdemes Bogi bal térdénél megnézni a harisnyát... Jó buli volt!!!!
 Másnap folytatódott a reggeli felköszöntéssel az ünneplés. Bogi szüli-, Maja névnapi ajándékát kora reggel adtuk át a skacoknak, akik láthatóan örömmel fogadták ébredés után a köszöntést. Bezzeg, ha suliba kell menni reggel, nehezebb mosolyt varázsolni az arcukra)


Ez AZ a pillanat :)
 Délután jöttek is a rokonok, ismerősök sorban, gyűlik a sok sütemény, rétes-béles-torta :)


Panni mama külön erre az összejövetelre gyakorolta be a tüzijátékos torta-egyensúlyozást a fején :)




Itt a család apraja nagyja. Akik nem látszanak, ők az előző fotón fellelhetők.   Lackó különleges adottsága, hogy feleződni képes :)
A fotós a nagybácsi volt, akinek a végén egy külön fotót szenteltünk.

Életkép a nagybácsival 





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése