2011. május 26., csütörtök

Majdnembárányhimlő

Kedden este néhány pöttyöt láttam Bogin. Mivel be lett oltva már ellene, ráadásul emellett már el is kapták a gyerekek, csak kicsit piszkált a dolog, lévén tudtam, hogy az oviban éppen járvány dúl. Ja, mellesleg a suliban is :) Csütörtök reggelre a pöttyök szaporodtak, és egyértelműen bárányhimlősödtek. A doki néni is úgy látta, az előzmények ismeretében is, hogy az. Csütörtök: 2 doktor néni állította, szinte 100%-ra, hogy béget (+én, a laikus). Pénteken reggel még szintén erősen úgy tűnt, de szerencsére a doktor nénink elég alapos, így bőrgyógyászatot javasolt, ahova csak hétfőn reggelre kaptunk időpontot. Hétvégén anyuéknál voltunk, nagyon jól éreztük magunkat, de Bogi bárányhimlője azért rányomta a bélyegét az ott töltött időre. Én szétfrászoltam magam, hogy ne menjen napra, sőt, még az árnyékba sem szívesen engedtem ki, miután a dokinéni nem javasolta. A lényeg, hogy hétfő reggelre kiderült, hogy szó nincs bárányhimlőről, rovarcsípések voltak rajta. Mehetett másnap oviba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése