2011. május 16., hétfő

Az élet könnyedén...

Hétvégén Ákos koncerten voltunk családilag. Az odaérkezés nem szerint megosztásban történt, vagyis a csajok mentek otthonról, Apa pedig egy rendezvényről. A villamoson voltunk, amikor hallottunk mentőszirénázást. Bogi megszólal: - Remélem nem Apának esett baja. (hatásszünet, mialatt én éppen elérzékenyültem, hogy mennyire édes a gyerekem, majd folytatta): Mert akkor tök fölöslegesen vettünk 4 koncertjegyet. Na mindegy, legfeljebb majd elajándékozzuk valakinek. :)

Én voltam hétvégén futni a Szigeten. Szombat reggel már 7 felé róttam a kört. Egyszercsak az egyik bokorból előbújt egy hajléktalan (gondolom, akkor kelt fel), majd az egyik padra támaszkodott és elkezdett gimnasztikázni. Édes volt :)

Ma is futottam reggel, de a nagy eső miatt nem merészkedtem ki a Szigetre a gumipályára. Nem akartam hasraesni, így maradt a Rákos patak part.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése