2011. február 14., hétfő

Gyerek EMK + egyebek

Majának péntek délután megint aerobic fellépése volt, most a Szűcs suliban arattak nagy sikert :)

Eredetileg úgy lett volna a hétvégi program, hogy Maja Lacival megy a gyerek erőszakmentes kommunikáció tanfolyamon mindkét nap 10-16 óráig, mi pedig Bogival piacos vásárlást, tortasütést, farsangi álarc és díszkészítést terveztünk. Ehhez képest szombat reggel fél 9-kor kitaláltuk, hogy mi is megyünk tanfolyamra. Bár 7 éves kortól lehet menni, szerencsére bevettek minket is a csapatba, és meg is lett az eredménye:
Én már elvégeztem tavaly a felnőttet, így tudtam, hogy nagyon jó hétvégénk lesz. Az eredmény nem is maradt el:

Tegnap este, a tanfolyam után születésnapra voltunk hivatalosak. A lányoknak egymás között volt egy konfliktusuk, Bogi nyafogva jött hozzám, hogy a Maja nyújtogatja rá a nyelvét, és a kezével mutogatja, hogy bla-bla-bla... Kérdeztem Bogitól, hogy elmondta-e neki zsiráfnyelven. Visszamászott Maja mellé és azt mondta neki:
-Maja, kérlek többet ne nyújtsd rám a nyelved, és ne mutogasd ezt (mutatta kezével), mert én akkor nagyon rosszul érzem magam!

A szám is tátva maradt a csodálkozástól!!! Maja már hazafelé a kocsiban használta a zsiráfnyelvet, amikor valami problémája volt.

Reggel verekedtek a lányok, elég keményen. 5 perc múlva megölelték egymást, mintha minden oké lenne. Nagyjából negyed óra múlva Maja odasomfordált Bogihoz, hogy ne haragudjon, és nagyon rosszul érzi magát amiatt, hogy bántotta őt! És még csak tegnap végezték el a tanfolyamot!!! Őrület :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése