2011. február 11., péntek

Növekedési hormon vizsgálat eredmény....

Tegnap megjött a kórházi zárójelentés, még a liftben kinyitottam, az áll benne, hogy hívjam fel a doktornőt a lelet eredményéért. Kapkodtam le magamról a kabátot, lehúztam az egyik csizmám és lehúztam volna a másikat is, de annak nem jött le a cipzárja. Aha, beugrott, hogy reggel becsíptem az anyagot a cipzárral együtt, és eszembe is jutott akkor, hogy na, ezt szép lesz levenni, és így is lett. Szóval fél csizmával a lábamon rohantam a szobába, lerogytam, és azonnal hívtam a doktornőt. Közben olvastam tovább a zárójelentést, hogy hívja fel a doktornőt, nagyjából két hét múlva. Mivel egyébként sem vették még fel, letettem a kagylót.
Ma azért muszáj volt megpróbálnom, bár elvileg ugye csak 15-én lett volna eredmény, Szerencsém volt, kész is lett a lelet. Alacsony a növekedési hormon szintje, úgy mondta az asszisztens, hogy kapHAT növekedési hormont, vagy nem muszáj, vagy kötelező (a feltételes módból azt következtetem, hogy talán annyira nem alacsony az eredmény, de majd 15-én megyünk hozzá beszélgetni, hogy szeretnénk-e vagy nem.)
Majával tegnap beszélgettünk, azt mondta, hogy annak is örül, ha rendben van, de annak is, ha kapnia kell, mert akkor meg fog nőni. Én is ugyanígy voltam vele, főleg azután, hogy eszembe jutott, hogy hiába nem mondta, azért eléggé frusztrálhatja, hogy kisebb, mint a többiek, ha még a napi szurival is képes kiegyezni. Szerintem az AK-nak is köszönhető, hogy abszolút nincs betojva a szuritól, hiszen annyira programoztam, hogy ne féljen a vizsgálattól, ami ugye tűszúrással jár, hogy ezt ennek tudom be. Kíváncsi vagyok, ha megtudja, hogy lehet napi szuri, mi lesz a reakció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése