2011. február 7., hétfő

Lánynapok...

Mint az Anna és Petiben a lánynap, csak nálunk három csaj volt otthon hétvégén. Apa Velencén (ahogy a lányok hívták: WC-n:) volt, mi pedig a szombat délelőttöt a leendő jelmezbál jegyében a turiban töltöttük. Lett is eredménye, megvan Maja papagája, kalózszoknyája, meg egy "hanemtalálunkjobbant" szoknyája. Bogi tündérkirálynő jelmeze az otthoni készletből elővarázsolható, ámbátor egy varázspálcát vagy valami effélét azért neki is ígértem...
Az estét amúgy táborosan az emeletes ágyuk alsó szintjén töltöttem, így negyed 11-ig sikerült szóval tartanunk egymást. Ja, este mókás volt, amikor elmentem fürödni, és éreztem, hogy ők valami csibészséget eszeltek ki. Én úgy hagytam őket a vacsiasztalnál, hogy mire megfürdök, fejezzék be az evést. Elbújtam a fürdőszoba melletti falnál, ahonnan tökéletesen hallatszott az alábbi párbeszéd:
-Na, szerinted hol tart?
-Bent van már a fürdőkádba?
-A vizet még nem hallom folyni.
Eddig bírtam, ekkor előléptem rejtekhelyemről, és a frászt hoztam rájuk :)
Azért sikerült a meglepijük, mire kijöttem a fürdésből tökéletesen kipakolták a vacsi maradványait, leszedték az asztalt, szóval halleluja, éljenek az ilyen meglepik.

Ja, azért hétvégén megkaptam Majától, hogy: "-Most már tényleg nagyon elegem van a felnőttekből",  Bogitól pedig azt, hogy: -Megőrjítesz!"

Cirkuszban is voltunk, megnéztük a Nosztalgia előadást. Nagyon élvezték a gyerekek (is).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése